[GAL]
A miña formación é autodidacta. Realicei cursos específicos e talleres en diferentes escolas, como a Massana de Barcelona, ou a School of Visual Arts e Parson University ambas en Nova York. Comezo a expoñer profesionalmente nos anos 80’s. As miñas primeiras obras foron no campo da pintura de acción, simultaneamente empezo a traballar tamén con vídeo-instalacións, a fotografía e de forma máis esporádica coas performances.
Unha das características da miñas proposta na arte é conseguir unha poética diferencial mesturando vídeo, fotografía, pintura e obxectos. Trátase de xerar novos territorios a partir da utilización de diferentes disciplinas artísticas que me permitan describir e posicionarme no meu contexto social e persoal. Nos últimos traballos estou a desenrrolar formas de produción abertas, de forma que as persoas que o desexen poidan participar no desenvolvemento dos meus proxectos.
Dende 2011 traballo, en paralelo á miña produción artística, con Fotomovimiento, unha asociación independente de fotoactivistas que centra a súa actividade internacional no acompañamento e documentación gráfica de diversos colectivos sociais e na defensa dos dereitos humans
Construír territorios novos nos que estar.
Construír territorios nos que a utopía sexa posible.
Construír plataformas desde as que crear.
Porque a arte é o último faro desde onde arroxar luz.
O último lugar desde onde aínda nos é posible amar á humanidade
O último territorio no que preservar a memoria e a vida.
Dicía Jonh Berger que "Non creo que a arte poida cambiar a sociedade. Con todo, creo que moi a miúdo o que a arte ofrece á xente é esperanza. E cando as persoas teñen esperanza xorde nelas a coraxe necesaria para resistir, e para loitar por unha vida mellor. Ou por unha vida menos mala, ou para loitar contra a inxustiza, ou para ser solidarios uns con outros en lugar de masacrarse"
[Esp]
Mi formación es autodidacta, he realizado cursos específicos y talleres en diferentes escuelas, como la Massana de Barcelona, o la School of Visual Arts y Parson University ambas en Nueva York.
Comienzo a exponer profesionalmente en los años 80’s Mis primeras obras fueron en el campo de la pintura de acción, pero simultáneamente empiezo a trabajar con vídeo-instalaciones, fotografía y de forma más esporádica con las performances.
Una de las características de mi propuesta en el arte es conseguir una poética diferenciada, mezclando vídeo, fotografía, pintura y objetos. Se trata de generar nuevos territorios a partir de la utilización de diferentes disciplinas artísticas que me permitan describir y posicionarme en mi contexto social y personal.
En los últimos trabajos he desarrollado formas de producción abiertas, de forma que las personas que lo deseen puedan participar en el desarrollo de mis proyectos.
Desde 2011 trabajo, en paralelo a mi producción artística, con Fotomovimiento, una asociación independiente de fotoactivistas que centramos nuestra actividad internacional en el acompañamiento y documentación gráfica de diversos colectivos sociales y en la defensa de derechos humanos.
Construir territorios nuevos en los que estar.
Construir territorios en los que la utopía sea posible.
Construir plataformas desde las que crear.
Porque el Arte es el último faro desde donde arrojar luz.
El último lugar desde donde aún nos es posible amar a la humanidad
El último territorio en el que preservar la memoria y la vida.
Decía Jonh Berger que "No creo que el arte pueda cambiar la sociedad. Sin embargo, creo que muy a menudo lo que el arte ofrece a la gente es esperanza. Y cuando las personas tienen esperanza surge en ellas el coraje necesario para resistir, y para luchar por una vida mejor. O por una vida menos mala, o para luchar contra la injusticia, o para ser solidarios unos con otros en lugar de masacrarse"